
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) uruchomiły Wodociągi Kieleckie. Dzięki nowej usłudze, bez wychodzenia z domu, przez internet można sprawdzić swoje rachunki za wodę i odczyty wodomierzy, nie tylko aktualne, ale aż trzy lata wstecz. E-BOK ma też wiele innych przydatnych funkcji.
Dzięki internetowi nie trzeba już osobiście odwiedzać Wodociągów Kieleckich aby uzyskać informacje o swoim wodociągowym koncie. Wystarczy zalogować się przez internet. Na monitorze komputera wyświetli się informacja o aktualnych płatnościach i odczycie wodomierza. A wybierając odpowiednie zakładki dostaniemy znacznie więcej danych. Na przykład o historii wpłat i odczytach od 2013 roku i historii wymiany wodomierzy. Można też podejrzeć swoją umowę z wodociągową spółką i aneksy, odebrać wiadomości i komunikaty oraz samemu wpisać odczyt wodomierza na dany dzień, który zostanie przesłany do księgowości Wodociągów. Co ważne, e-BOK jest dostępny dla odbiorców przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Logowanie do e-BOK https://ebok.wod-kiel.com.pl
Do pobrania:
--------------
Wniosek o nadanie identyfikatora i hasła
------------